0

BLACK BUSINESS CARD CASE

Я очень не люблю, когда карточки валяются по сумке или лежат в кошельке. Очень давно я преобрела себе красную визитницу, под цвет тогдашнего кошелька, и по мере shopping'ов она становилась все толще и толще, и, в итоге, часть карт перекочевала в боковые кармашки сумки. Это повлекло за собой определенные проблемы - порой я забывала перекладывать карты из одной сумки в другую или просто вытаскивала, а потом не могла найти. Обременять (и так полную сумку) еще и многочисленными визитницами мне не хотелось, а терпеть карты, разбросанные по "кармашкам" совершенно не было никакого желания. Тут мне на помощь пришел Echopaul, на котором я нашла потрясающую плоскую визитницу классического черного цвета.

Визитница, на деле, оказалась чуть меньше, чем я рассчитывала, но, при этом, все же, довольно вместительной. Мне нравится ее строгое исполнение снаружи и, чуть меньше, разноцветное исполнение внутри. Я сразу же разложила карты, которыми пользуюсь чаще всего, остальные оставила в старой визитнице. В целом, мне нравится, все удобно и систематизировано, да и места она в сумке почти не занимает, так что теперь все мои любимые карточки точно всегда со мной!  


Wallet - Echopaul (HERE)






Заглядывайте ко мне на мой youtube-канал, где, в скором времени, появится видео-обзор на данную визитницу!
- COMMENTS - or

21 comments:

  1. Thanks for visiting my blog! I'm following you, let's keep in touch! kiss kiss ♥
    http://trendytips-trendygirls.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. beautiful wallet !

    www.madamedaria.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Looks amazing!
    What about follow each other with GFC? :)

    lovely Greets <3

    ReplyDelete
  4. So chic, I love the colors on the inside!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Hey girl, love your blog dear! Would you like to follow each other? Let me know!
    xoxo
    |
    http://apeksha08.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Beautiful!
    Lidia

    www.lidiasbag.blogspot.it

    ReplyDelete
  7. hi girl, thanks for visiting my blog :)
    sure we can follow eachother, just follow me and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    ReplyDelete
  8. Wow, I love these colors :)

    xx
    http://littlediversion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Thanks for stopping by my blog lovely!
    Of course I'd like us to follow eachother on GFC! :-)
    I just started following you #931, and now I'm waiting for you to kindly follow back!
    Have a nice day!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  10. Hey, thanks for your comment on my blog. Yes I would like to follow each other on GFC, just did so hope you can still do the same back :)
    http://sapphiresaysfashion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  11. Great blog
    Please follow me first and let me know if you followed me.
    I will follow you back after it.

    http://czillen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. I'm so lazy: I just stick all my cards in my coin purse! This card case is really cool, because on the outside it's a sophisticated black, but you open it and you see all the fun colors; business on the outside, party on the inside :P -Audrey | Brunch at Audrey's

    ReplyDelete
  13. Love this, great idea and looks amazing.

    ReplyDelete
  14. nice!!!!
    http://befashion31.blogspot.it/

    ReplyDelete
  15. lovely!

    www.mandybajwa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Wow great vallet:-) i want this same<3
    xoxo
    follow back?

    ReplyDelete
  17. I've just found your blog and I think it's really inspiring, it will be an honor for me if you can visit mine too, and if you want to follow, it will be a pleasure to follow you back! :) <3

    By the way I am having a cute giveaway on my blog, you can win a lollipop necklace, I hope you join and If you do, good luck, I hope you win! <3

    Fashion gets Fierce.
    Fashion gets Fierce Giveaway.

    ReplyDelete
  18. Она такая красвиая)
    мне очень нравится!!

    ReplyDelete
  19. I love this! So pretty, and would go with so many things!

    Becky, xx // http://undertheseabeauty.blogspot.ca/

    ReplyDelete